OFA har inngått avtale på KGV og KAV
Publisert: 23.01.2017 av Sturle Hamre
OFA har inngått avtale med EU-Supply om leveranse av skybasert løsning for å håndtere kommende krav om elektronisk tilbudshåndtering
EU-Supply vant konkurranse om å levere en skybasert løsning for å håndtere de kommende krav. I tillegg vil OFA på sikt gjennomføre integrasjoner med samtlige arkivsystem slik at all relevant dokumentasjon journalføres fortløpende og automatisk.
Det vil bli gitt informasjon om KGV på kommunerunden 2017 og OFA vil holde kommunene oppdatert i forhold til opplæring og annen info om løsningen.
Som innkjøpssentral vil OFA måtte ta i bruk denne løsningen på alle anskaffelser fra 1. april 2017, mens det for kommunene først vil bli gjeldende for anskaffelser i del 2 av foa, fra og med 1. juni 2018.
Mvh
Sturle Hamre
Rådgiver innkjøp
38074730/99296413 |